Grafické štúdio

FAQ Grafické štúdio

Kým spolu začneme tvoriť nový projekt všetko si na začiatku premyslíme a starostlivo naplánujeme. Využívame analytické nástroje, ktoré nám pomôžu pri strategickom rozhodovaní a rešerši

  • Kto je Vašou konkurenciou.
  • Aký o sebe vytvára verejný obraz.
  • Aká je ich marketingová stratégia.
  • Aké technológie a postupy využíva.
  • Na akých zákazníkov sa zameriava.
  • Akým spôsobom s nimi komunikuje.
  • V čom si navzájom konkurujete.
  • V čom sa od vás konkurencia líši.

S čím nám pomôžete?

  • Vy samozrejme viete najlepšie, aké sú špecifiká Vašej konkurencie.
  • My sa na to zase dokážeme pozrieť z iného hľadiska.
  • Dajme naše skúsenosti dohromady a spoločne dosiahneme lepšie výsledky.
  • Budeme radi za Vaše podnety, názory a informácie.
  • Vrátane referencií, ktoré sa Vám páčia, ktoré Vás oslovili a zaujali.
  • To nám umožní lepšie naplniť Vaše predstavy a očakávania.

Prečo je to potrebné?

  • Správny odhad cieľovej skupiny je veľmi dôležitým nástrojom pre zvolenie vhodného grafického štýlu
  • Má pôsobiť tradične, solídne a dôveryhodne?
  • Alebo dynamicky, sviežo a mladistvo?
  • Jednoducho, minimalisticky, nadčasovo?
  • Alebo luxusne, atraktívne, či konzervatívne?
  • To všetko záleží na tom, kto sú Vaši zákazníci.
  • Nedívejte sa preto na to z pohľadu páči/nepáči.
  • Myslite na svojich zákazníkov.

S čím nám pomôžete?

  • Vy samozrejme viete najlepšie, aké sú špecifiká Vašej cieľovej skupiny.
  • My sa na to zase dokážeme pozerať z iného hľadiska.
  • Dajme naše skúsenosti dohromady a spoločne dosiahneme lepšie výsledky.
  • Budeme radi za Vaše podnety, názory a informácie.
  • Vrátane referencií, ktoré sa Vám páčia, ktoré Vás oslovili a zaujali.
  • Ktoré nám umožnia lepšie naplniť Vaše predsatvy a očakávania.

O čo ide?

Pri práci s farebnosťou logotypu je treba rešpektovať jej presný odtieň. Firemné farby sú kodifikované pomocou farebnej škály PANTONE. Týmto priamym farbám zodpovedajú sútlačové farby v systéme CMYK a ostatných farebných systémoch.

Jednofarebné prevedenie logotypu sa aplikuje iba v prípade, kedy nie je možné z technických dôvodov reprodukovať farebne. Povolené farebné podoby sú pozitívne i negatívne.

Prečo to potrebujete?

  • Nechávate si u nás spracovať nové logo?
  • A nechcete si priplatiť za kompletný logo manuál?
  • Po pár rokoch sa môže stať, že už nebudete mať ako dohľadať použitú farebnosť.
  • Napr. si budete chcieť nechať vytvoriť firemný vizuálny štýl.
  • Alebo si budete chcieť nechať vyrobiť propagačné materiály vo firemných farbách.
  • V tlačovom centru sa Vás budú pýtať na presnú farebnosť Vášho loga.
  • Z tohto dôvodu je dobré mať dokument s týmito informáciami.

Základná príručka, ktorá definuje prácu s logom sa nazýva logo manuál. Design manuál rieši predovšetkým prácu s doprovodnou grafikou (grafickým prvkom), ktorý je aplikovaný v rámci jednotnej grafickej identity. Spojením týchto dvoch manuálov vzniká grafický manuál.

Logo manuál

Súčasťou tvorby loga je logo manuál, príručka, ktorá definuje základné varianty použitia loga, farebnosť, písmo a všetky možnosti manipulácie a koordinácie so značkou. Slúži pre presnejšiu komunikáciu nielen v rámci firmy, ale i pre externých dodávateľov reklamy či reklamné agentúry.

  • definícia farebnosti CMYK, PANTONE, RGB
  • čierno-biely variant
  • ochranná zóna
  • minimálna veľkosť loga
  • zakázané varianty
  • pravidlá aplikácie sloganu (claimu)
  • definícia firemných písiem
  • sieťový rozkres
  • aplikácia na farebné pozadie
  • aplikácia na fotografiu
  • tvarové varianty symbolu / farebné varianty symbolu
  • kombinácie s inými značkami
  • definícia svetelné loga / gravírované loga / rezaná grafika

Design manuál

Narozdiel od logo manuálu samotný design manuál rieši predovšetkým prácu s grafickým prvkom, ktorý je aplikovaný v rámci jednotnej grafickej identity (corporate identity).  Design manuál je predovšetkým prvým krokom k systematickému budovaniu jednotného vizuálneho štýlu. Správne používanie loga a corporate identity pôsobí na klientov i zamestnancov ucelene a zaručuje tým jednotné vystupovanie, ktoré buduje profesionálny image a dôveryhodnosť služieb i produktov.

PÍSMO

    • Definícia firemného písma
    • Primárny font
    • Systémový font (pre elektronickú komunikáciu)
    • Definícia textových blokov a nadpisov
    • Definícia farebnosti textu na pozadí


FOTOGRAFIE

    • Pravidlá pre výber fotografií


INFOGRAFIKA

    • Definícia štýlu ikon
    • Definícia farebnosti ikon
    • Ukážka navrhnutej sady ikon
    • Definícia grafu
    • Definícia tabuľky


KORPORÁTNE MATERIÁLY

    • Definícia vizitka
    • Definícia Hlavičkový papier plná verzia DOC
    • Definícia Hlavičkový papier skrátená verzia
    • Definícia obálka DL
    • Definícia sloha so záložkou A4
    • Definícia poznámkový blok A4
    • Ukážka navrhnutej tlačoviny
    • Ukážka powerpoint PPT
    • Ukážka rollup


SOCIÁLNE SIETE

    • Profil Facebook
    • Profil Instagram
    • Profil LinkedIn
    • Profil Twitter
    • Príspevky na FB/IG


DIGITÁLNA KOMUNIKÁCIA

    • Emailový podpis
    • Emailový podpis s bannerom
    • Banner
    • Newsletter textový
    • Newsletter s fotografiou


OSTATNÉ

  • Faktúra
  • Zmluva
  • Razítko
  • Rollup
  • Polep vozového parku rezaná grafika
  • Polep vozového parku celopolep
  • Firemné tričká / košele

Grafický manuál

Spojením týchto dvoch manuálov (logo manuálu a design manuálu) vzniká grafický manuál.